1 TRIMESTRE curs 19-20
ACTIVITATS A REALITZAR
El termini de presentació finalitza el 25/11/19
2 TRIMESTRE curs 19-20
CONTINGUTS
U.D. EN FORMA
U.D. BÀSQUET
U.D. EL COS I L'ACTIVITAT FÍSICA (principis de l'entrenament,L'esquena)
U.D. ESCALFAMENT
ACTIVITATS A REALITZAR
Parelles:
Treball sobre Reglament de Bàsquet.
3 TRIMESTRE
CONTINGUTS
U.D. MILLORA CONDICIÓ FÍSICA
U.D. EXPRESSIÓ CORPORAL
U.D. EL COS I L'ACTIVITAT FÍSICA (hàbits saludables,; l'alimentació i la hidratació)
U.D. ESCALFAMENT
ACTIVITATS A REALITZAR
Individual:
Participació en algun esdeveniment esportiu demostrable.
Bateria Eurofit.
Reflexió proves Eurofit
Cal realitzar una reflexió sobre l'evolució de les marques realitzades als test eurofit.
Al treball s'ha d'adjuntar les captures de pantalla de les marques a la calculadora eurofit, tant del primer trimestre com de l'últim trimestre, així com una reflexió sobre l'evolució de cada una de les proves realitzades.
Tota la informació la podeu trobar a la pestanya eurofit d'aquest blog.
CONTINGUTS
U.D. EN FORMA
U.D. MILLORA DE LA CONDICIÓ FÍSICA(Eurofit)
U.D. MILLORA DE LA CONDICIÓ FÍSICA(Eurofit)
U.D. ESCALFAMENT
U.D.GIMNÀSTICA
U.D. EL COS I L'ACTIVITAT FÍSICA (qualitast físiques)
U.D. MEDI NATURAL (sortida la Mola, 30 octubre)
U.D.GIMNÀSTICA
U.D. EL COS I L'ACTIVITAT FÍSICA (qualitast físiques)
U.D. MEDI NATURAL (sortida la Mola, 30 octubre)
ACTIVITATS A REALITZAR
Individual:
Participació
en algun esdeveniment esportiu demostrable.
Bateria
Eurofit
Treball sobre Escalfament
Serieu
capaços de fer un gràfic per explicar quines són les parts d’una sessió i les
característiques bàsiques de l’escalfament?.
El repte no és fàcil però estic segur que ho aconseguireu!!!
El repte no és fàcil però estic segur que ho aconseguireu!!!
Cal utilitzar
dibuixos , gràfics, imatges... per plasmar en un full DIN-A4, les parts d’una sessió,
els objectius de l’escalfament, els efectes sobre l’organisme i les característiques que ha de tenir quest escalfament.
El termini de presentació finalitza el 8/10/19.
Requisits de lliurament: Es presentarà en format paper directament al
professor.
Parelles:
Treball sobre Qualitats Físiques
Us agraden el vídeos? Segur que heu vist videotutorials al youtube, l’activitat
que heu de fer estar relacionada. Us proposo un repte , mostrar en un vídeo el
treballat a classe sobre la condició física i les qualitats físiques.
Que haureu de fer?, dons un vídeo de 3 minuts, explicant que és la condició física, i les
característiques i diferencies de les diferents qualitats físiques. Heu
d'utilitzar els diferents recursos gràfics i audiovisuals de forma
creativa per mostrar el contingut.
A nivell tècnic podeu utilitzar qualsevol programa d’edició de vídeo (intenteu
que no tingui marca d’aigua ), vigileu que s’escolti bé l’audio i que el format
d’exportació sigui en mp4. Un cop exportat l’envieu o compartiu per correu.
El termini de presentació finalitza el 25/11/19
Requisits de lliurament: Únicament es podrà presentar en format de vídeo al classroom de 1r ESO.
Al nom de l’arxiu, ha de constar el curs, el nom
i la paraula QualitatsFisiques.
exemple; 1A_Cognoms_ Nom_ QualitatsFisiques
Tasques:
Recerca d’informació
Resum informació-guió
Recerca creativa (com es realitzarà)
Gravació/recerca imatges, vídeos.....
Edició muntatge del vídeo
Presentació
CONTINGUTS
U.D. EN FORMA
U.D. BÀSQUET
U.D. EL COS I L'ACTIVITAT FÍSICA (principis de l'entrenament,L'esquena)
U.D. ESCALFAMENT
ACTIVITATS A REALITZAR
Individual:
Participació en algun esdeveniment esportiu demostrable.Parelles:
Treball sobre Reglament de Bàsquet.
Realitzar un joc de taula de preguntes i respostes sobre el bàsquet, el
seu reglament i la seva història. Cal presentar el joc complet, amb les seves
regles , fitxes....per poder jugar. Cal utilitzar el recurs sobre el reglament
que teniu al blog com a referència.
Es valorarà l’ús de l’aplicació de les intel·ligències múltiples en les
preguntes i respostes.
El treball es realitzarà a classe i la data de lliurament s'inofrmarà durant les sessions d'educació física.
El treball es realitzarà a classe i la data de lliurament s'inofrmarà durant les sessions d'educació física.
El treball
haurà de especificar-se el nom i grup dels creadors del joc.
exemple; 1A_Cognoms_
Nom_ Bàsquet
Tasques:
Resum
informació-guió, preguntes a realitzar.
Recerca
creativa (com es jugarà)
Creació del
joc( fitxes, preguntes, taulell, regles.....)
Distribució
de la nota:
-Reglament-30%
-Història-30
%
-Utilitza
les intel·ligències múltiples en el joc- 20%
-Creativitat/aspectes
formals de presentació -20%
Treball
sobre la columna vertebral i com cuidar-la
En aquest treball en format de vídeo heu d'explicar les característiques
que té la morfologia de l'esquena, les seves parts i com està formada.
També parlareu de les seves lesions més comunes i que fer per
evitar-les.
Recordeu que heu d'utilitzar recursos gràfics, imatges, veu en off, títols, vídeos, música....i per descomptat, cal tenir una idea creativa per englobar tot això.
El treball ha de tenir una duració de 3 minuts, temps suficient per desenvolupar els continguts.
Ús aconsello fer un petit guió de què voleu fer per tal de no deixar-vos res de contingut.
El contingut el teniu al recurs teòric del blog.
Recordeu que no es pot parlar llegint directament a càmera durant el vídeo sense utilitzar recursos audiovisuals.
El termini de presentació finalitza el 27/1/20.
Recordeu que heu d'utilitzar recursos gràfics, imatges, veu en off, títols, vídeos, música....i per descomptat, cal tenir una idea creativa per englobar tot això.
El treball ha de tenir una duració de 3 minuts, temps suficient per desenvolupar els continguts.
Ús aconsello fer un petit guió de què voleu fer per tal de no deixar-vos res de contingut.
El contingut el teniu al recurs teòric del blog.
Recordeu que no es pot parlar llegint directament a càmera durant el vídeo sense utilitzar recursos audiovisuals.
El termini de presentació finalitza el 27/1/20.
Requisits de
lliurament: Únicament es podrà presentar en format de vídeo al Classroom de 1r ESO
Al nom de l’arxiu, ha de constar el curs, el nom i la paraula esquena.
exemple; 1A_Cognoms_
Nom_ Esquena
3 TRIMESTRE
CONTINGUTS
U.D. MILLORA CONDICIÓ FÍSICA
U.D. EXPRESSIÓ CORPORAL
U.D. EL COS I L'ACTIVITAT FÍSICA (hàbits saludables,; l'alimentació i la hidratació)
U.D. ESCALFAMENT
ACTIVITATS A REALITZAR
Individual:
Participació en algun esdeveniment esportiu demostrable.
Bateria Eurofit.
Reflexió proves Eurofit
Cal realitzar una reflexió sobre l'evolució de les marques realitzades als test eurofit.
Al treball s'ha d'adjuntar les captures de pantalla de les marques a la calculadora eurofit, tant del primer trimestre com de l'últim trimestre, així com una reflexió sobre l'evolució de cada una de les proves realitzades.
Tota la informació la podeu trobar a la pestanya eurofit d'aquest blog.
El termini
de presentació finalitza el 12/4/19.
Requisits de
lliurament: Únicament es podrà presentar en format de pdf a la direcció de
correu: osantamariar.bcn@gabrielistas.org
A l'assumpte de l'email i el nom de l’arxiu, ha de constar el curs, el nom
i la paraula Eurofit.exemple; 1A_Cognoms_ Nom_ Eurofit
Parelles:
Treball
sobre l'alimentació i la hidratació.
cal fer una presentació sobre el hàbits saludables en relació a l'alimentació i la importancia de la correcta hidratació durant la pràctica esportiva.
El termini de presentació finalitza el 3/5/19.
Requisits de lliurament: Únicament es podrà presentar en format de vídeo a la direcció de correu: o.santamaria@sgbarcelona.org
El termini de presentació finalitza el 3/5/19.
Requisits de lliurament: Únicament es podrà presentar en format de vídeo a la direcció de correu: o.santamaria@sgbarcelona.org
A l'assumpte
de l'email i el nom de l’arxiu, ha de constar el curs, el nom i la paraula alimentació.
exemple; 1A_Cognoms_
Nom_ Alimentacio
AVALUACIÓ
L’avaluació es realitzarà fent la mitjana dels items d'avaluació en cada trimestre.
L’avaluació es realitzarà fent la mitjana dels items d'avaluació en cada trimestre.
Per superar
aquest trimestre serà imprescindible realitzar totes les activitats, tan
teòriques com pràctiques. En cas que per diverses raons no es puguin realitzar
aquestes (lesions, malalties... ) i sempre que estigui justificat medicament,
la nota final estarà determinada per la mitja de les notes que es tinguin. S’ha
de tenir en compte que aquesta situació no permet assolir els objectius
procedimentals, tan importants d’aquesta àrea i per tant, pot ser, que depenent
de cada cas no es pugui superar el trimestre.
RECURSOS 1 ESO